Måndagen den 10 november

Jag är sjuk idag. Jag har varit det enda sen i fredags. Jag tror inte att jag missade så mycket värdefullt i fredags, men idag missar jag tekniken, vilket innebär att jag inte får redovisa mitt specialarbete om brödrosten. Kanske att jag får göra det nästa måndag, vi får se.
Jag har inte ätit lunch än och jag vet inte vad jag ska äta.
Varma koppen tomat- och basilikasoppa: Nej
Frysta pannkakor: Nej
Fiskpinnar med spaghetti (Och en klick majonäs, blä!): Nej
Macka: Nej
Flingor med mjölk: Nej
Yoghurt med müsli: Nej
Jag vet inte! Det finns ju ingenting som är gott!

Jag har låtit mina naglar växa ut efter mycket tjat från mamma. Fast det känns ganska bra att jag inte biter på dem längre, jag känner mig mer lady-like. Fast nu börjar de bli så långa att de orsakar problem. Typ rivsår, svårt att skicka sms, svårt att sätta i linserna, ännu svårare att ta ut linserna. Jag måste klippa dem. Jag vill inte ha rivsår på hornhinnan, inte på mobilen och inte på händerna.

Jag läste ut en jättebra bok idag som hette Hungerspelen. "24 tävlande, endast en överlever och allt direktsänds"
Jättespännande ju! En av de bästa böcker jag läst faktiskt, och det är inte ofta jag säger det, för jag har läst MÅNGA böcker. Jag antar att merparten av dem har varit halvbra.

Dagens osmarta grej Sofia gjort: Jag har använt nässpray, och jag blir väldigt lätt beroende. Måste börja snyta mig!
Dagens bästa låt: Kleerup feat. Marit Bergman - 3 am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag är:
Kom ihåg mig?

Min (eller någon annans, det kan ju inte Sofia veta) E-postadress (publiceras ej) är:

URL/Bloggadress:

Ohemligt meddelande:

Trackback
RSS 2.0