Jag är tillbaka!

Efter en lång tids oplanerat blogguppehåll återvänder jag nu. Förmodligen har jag förlorat alla mina läsare. Synd men sant. Snart är det ju jul igen och jag tänkte att kanske kan jag lyckas locka tillbaka läsare med lite inlägg där jag längtar till julen och skriver om hur bra allt är då. Precis som förra året alltså. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska göra en kalender. Den förra året blev ju väldigt lyckad så vi kan väl säga att jag gör en i år också. Men då ska den vara annorlunda! Inte bara bilder med siffror. Nej, jag ska försöka komma på något riktigt bra. Och jag får väl försöka mig på att börja rita i paint igen, jag har ju gett upp det lite och börjat rita i ett block i stället, men det ska nog gå bra. Så, om någon (Emma) läser det här: Spread the message! Jag vill ha så många läsare jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag är:
Kom ihåg mig?

Min (eller någon annans, det kan ju inte Sofia veta) E-postadress (publiceras ej) är:

URL/Bloggadress:

Ohemligt meddelande:

Trackback
RSS 2.0