Torsdagen den 31 juli

Igår var jag och badade igen med mormor och morfar. Men efter typ två timmar på badet blev mormor stucken i tungan av en geting så hon och morfar fick åka till akuten. Eftersom jag och mamma hade åkt dit i deras bil var vi tvungna att stanna kvar på badet när de åkte. Och pappa och Robert var på träningsdag med fotbollslaget så de kunde inte hämta oss förrens typ kl. 17. Då var mormor och morfar klara på sjukhuset. Jag och mamma hade varit på badet i SEX TIMMAR. Men jag blev fint brun. I alla fall på framsidan. På baksidan blev jag bränd. Det gör ont när jag sitter. Men det går väl bort antar jag.
Idag ska jag nog göra något med Emma och kanske Malin, vi har inte frågat henne än. Och så måste jag köpa presentpapper till Emmas presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag är:
Kom ihåg mig?

Min (eller någon annans, det kan ju inte Sofia veta) E-postadress (publiceras ej) är:

URL/Bloggadress:

Ohemligt meddelande:

Trackback
RSS 2.0