Tisdagen den 29 juli

Idag var jag och badade. Jag luktar klor nu. Jag hoppas att jag blev brun. På lördag ska vi åka till Öland och då tänker jag sola hela tiden så att jag är riktigt finbrun när skolan börjar igen (om jättekort!).
Och så har jag läst i en bok som heter Olivia Joules fria fantasier. Av Helen Fielding, samma som skrev Bridget Jones dagbok. Den är lite i samma stil.
Jag är ledsen för det där med bildläraren, för jag har MVG i bild och jag vill inte bli av med det! Tänk om den nya (egentligen vår gamla för vi hade henne i sjuan) typ: Nä, du får VG.
Gud vad dåligt det skulle vara! Dessutom är hon gammal så hon vill typ att man ska rita stenar som ser ut som troll och hundar med små hattar på sig. Aaaah! Jag hoppas att det löser sig. Jag ska vara optimistisk, det kan ju bara ha blivit fel i schemat eller något, vi kanske visst får ha den bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag är:
Kom ihåg mig?

Min (eller någon annans, det kan ju inte Sofia veta) E-postadress (publiceras ej) är:

URL/Bloggadress:

Ohemligt meddelande:

Trackback
RSS 2.0