Måndagen den 28 juli

Idag var jag till stan. Jag köpte presenter till Emma, en grå hoodtröja, trosor, en gurk-ansiktsmask och en jordgubbs-hårmask. Gurk-ansiktsmasken har jag på mig nu! Den känns lite konstig, för den ska stelna så att man liksom kan skala av den i en enda stor bit när man tar av den. Alla andra ansiktsmasker jag har haft har varit såna som man bara tvättar av. Jag har varit till spåret med Emma också. Vi tränar.
Igår var jag med Emma och Malin igen och då gjorde vi en vattenhinderbana. Det var jätteroligt. Vi tog kort och filmade när vi hällde vatten på oss själva. Det var skönt för det var ju så varmt.
Nu ska jag äta så det blir inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag är:
Kom ihåg mig?

Min (eller någon annans, det kan ju inte Sofia veta) E-postadress (publiceras ej) är:

URL/Bloggadress:

Ohemligt meddelande:

Trackback
RSS 2.0