Förlåt

Nu skäms jag lite. Jag har inte skrivit på vääääldigt länge. Men ibland blir det så. Som när man glömmer att lämna tillbaka sina lånade böcker (åååh, jag kommer inte att få praoa på biblan om jag inte bättrar mig). Men jag har haft annat för mig. Jag har fyllt år (15, wooohooo!), jag har varit på Tjejdagarna med Emma (Då fick man åka till Gröna Lund en dag!), jag har inte badat EN ENDA GÅNG och det stör mig grymt mycket, jag har sovit alldeles för länge och gjort andra roliga saker. Jag har inte ritat någonting i paint och börjat rita på riktigt i stället i ett ritblock, med tuschpennor. Det blir skitabra! Och jag har blivit brun! Inte jätte, men man kan se vart min klocka har suttit för det är liksom ljusare där. Jag hade säkert blivit mycket brunare om jag hade badat en massa och kokat/stekt mig i vattnet.
Nu på sommarlovet kommer jag inte att skriva på bloggen så mycket, men vad spelar det för roll egentligen. Jag tror inte att bloggskrivande/bloggläsande är det bästa man kan göra på sommarlovet, så vi får se igen när skolan börjar. Då kanske jag kommer igång på riktigt med bloggskrivandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag är:
Kom ihåg mig?

Min (eller någon annans, det kan ju inte Sofia veta) E-postadress (publiceras ej) är:

URL/Bloggadress:

Ohemligt meddelande:

Trackback
RSS 2.0